I väntan på något bättre.

Det verkligen suger i min bloggtarm.
Vill komma med något härligt, luddigt, mysigt och rosa.
Men det går inte. Det är strejk just nu.

I brist på vettigt matrial så kör jag ett hopkok av lite av de senaste och kommande veckornas stordåd.
Detta gäller givetvis i stordåd i min värld, för alla andra är sakerna gamla som gatan.

Musik:

Janis Joplin- One night stand.
Ray LaMontagne- You are the best thing.
The Soundtrack of our lives- Instant repeater'99.


Film:

Shutter Island
- Två av mina absoluta favoriter, Leonardo DiCaprio och Martin Scorsese, gört igen.
Milk- Vet inte vad jag ska skriva mer än att du borde se den. Tio gånger om. Nu.

Övriga saker att gå bananer för:

Adept på Nöjesfabriken i Karlstad den 22 maj. Ses där ja.

AcDc på Valle Hovin 30 maj. Ballt.

Peace and Love i Borlänge 28 juni- 3 juli. Adept, The Bones och Accidents. Jävelberg va mysigt.

 

Övriga saker att bli förbannad över:

Litauen- Landet som går bakåt när det gäller hbt-frågor.

Limp Bizkit- Ryktet säger att dom ska återförenas. Tydligaste tecknet på att Gud inte finns.

 

Som jag sa i början: Jag kommer tillbaka när jag kommer med något bättre, hoppas Litauen gör likadant.




Kommentarer
Postat av: Linnea

Vi ses på P&L, älskling!!

2010-05-12 @ 20:08:30
Postat av: Olawonka

Det var ett jäklans "i väntande på någon bättre" lång väntetid! Update me erock you bastard! :D

Yeppie-kay-yey maffakka!

2010-06-08 @ 17:37:42
Postat av: systern

Åh, Milk. Så oerhört sevärd.

2010-06-16 @ 17:18:07
URL: http://systern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0