Oh shit, we gonna do this wild!

Återigen har jag varit urusel på att uppdatera er om ingenting.
Förhoppningsvis ska det blir bättre nu den närmsta framtiden.

Här är det senaste som hänt och saker som kommer ske i min tillvaro:


Joakim Thåström.

Mannen som förde in mig i rockens värld.
För åtta år sedan såg jag och min goda vän Emil honom i pinneviken i Lysekil.
Då var det magiskt.
I intervjuer efteråt har han meddelat att kalasturnén var hans sämsta spelningar någonsin.
Nu på fredag får vi se vad han har och ge på ett utsålt Sentrum Scene.


Stockholm.

På lördag reser jag iväg till Sveriges huvudstad för att träffa mina fina vänner.
Helgen ska enligt Ola eskalera.
Tycker om det. Både inställningen och ordet.


Brasilien.

Jag har enbart fått två kommentarer när jag berättar att jag ska resa till Rio de Janeiro.
"Fan va kul du kommer ha" och "Du kommer att bli dödad."
Måste säga att jag hoppas mer på det första än det andra.
Men och andra sidan, om så är fallet, så har jag en ganska snygg passbild.
Det är ju den som hamnar på löpet om det händer något.

Så min blogg kommer fungera som en resedagbok med lite bilder och så.

På tisdag om en vecka börjar mitt månadsäventyr.

AC DC.

I morses släpptes biljetterna till AC DC på Valle Hovin här i Oslo.
Jag kan härmed meddela att jag kom över ett parti av dom.
Gött mos, som man säger i göteborg, eller gött körv som Ibrahim en gång sa.


Eastbound & Down.

En av de skönaste serierna jag någonsin sett.
Har även hört att Will Ferrell har ett finger med i spelet.


                        We gonna show you things that only happens in the movies.


Kommentarer
Postat av: Kapten sjöbuse

Vem gillar inte det ordet?

2010-01-25 @ 18:24:58
Postat av: Martin

Jag kommer tillbaka till stockholm på söndag, är du kvar då? Vi måste träffas en stund!

2010-01-25 @ 22:49:37
Postat av: björn

eastbound and down är häftig :P

2010-01-28 @ 22:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0