Inte ens när jag hälsar på Jesus är han på min sida.

Sitter och kikar igenom bilderna från Brasilien.
Eftersom jag fått tillgång till Sara och Mikaelas bilder också så hittade jag två nästan likadana bilder, fast ur olika perspektiv.
Bilden är tagen uppe vid Jesusstatyn och detta omänskliga beteende kändes vettigt när jag väl stod där.
Första bilden kan uppfattas som löjlig, barnslig och kanske till och med lite småkul.
Men den andra bilden är så jävla lökig.
Detta gör att jag aldrig kommer dumma mig när jag blir fotograferad igen.











Kommentarer
Postat av: bella

du e la go.. Jag gillar dina bilder! Själv tillåter inte andra ta bilder på mig, så fotogenisk är jag inte.. Och Ja, jag kommer till Norge, krävs lite planering, bara två månader kvar..

2010-04-13 @ 08:04:49
URL: http://issie.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0