Nu jävlar.

För er som inte vet det så har jag fått jobb igen.
Utövat denna syssla nu i en vecka.
El-lager/butik. Passar som handen i handsken.

Försökte mig på att videoblogga nyss, men jag är så jävla värdelös på det så jag la ner det projektet ganska tidigt.

Nu mer så skriver jag om färre minnen från barndomen och lägger upp youtubeklipp istället.
Detta är givetvis mycket mer opersonligt och tråkigt, men va fan, det kunde ju varit värre.
Stalin till exempel, han är ju död.
Här kommer ett klipp med en riktigt bright grabb.
Visserligen är detta med på Jerry Springer, så det är stageat(?) in i det sista, men det är fortfarande humor.

Han säljer sin brors flickvän, men vill inte komma emellan hans bror och henne, han vill helt enkelt vill vara hennes pimp.
Låter jävligt tragiskt, men det blir bara komiskt.
Innan hans bror kommer in så avslöjar han att han kan sina Steven Segal och Chuck Norris-filmer och varnar sin bror att om han är en "fool" så kommer diverse kung fu-trick utlovas.
Han pratar förövrigt som Brad Pitt i Snatch.


 

Annars så är dagens färg blå och veckans dosa är göteborgs rapé.

Puss


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Den där killen, hans kycklingar rymde allt från hönshuset tidigt de..

2009-09-25 @ 23:34:11
URL: http://bellstaff.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0