Gandalf och geisha.

Eftersom mina föräldrar har börjat läsa min blogg kan jag inte längre skriva "fan" och "knulla", berätta att jag har hånglat med tjejer eller lägga upp bilder på nya tatueringar.
Men idag gör jag ett undantag.




Jaja, allez klaar!


Har även en kommentar till listan 2008 som kommer på delad första plats tillsamans med Daniels.

I all hysteri av Sex and the City-filmen säger min vän Viktor Klintrot detta:

"Att dricka cosmopolitan innan man kollar på Sex and the City-filmen är fan lika nördigt som att klä ut sig till Gandalf och kolla på sagan om ringen"


  

Kommentarer
Postat av: oscarrrrrrrrrrrrrrrrrrr

looking good

2009-01-12 @ 13:29:03
Postat av: Don John

det var nog det bästa citatet jag hört! haha

2009-01-18 @ 15:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0