You never can tell.

Det ä sånt här jag gör när jag inte har något vettigt att skriva.
Pillar ihop smått och gott till erat förfogande.
Kan ni inte vara så söta att slänga ihop era tio bästa låtar så jag får upp öronen för lite ny musik.
Här har ni min tio-i-topp-lista lugn musik just nu:
(Notera även hur fint jag placerade låtarna.)



Tom Waits- Jersey girl.
Ulf Lundell- Stackars Jack.
Yiruma- River flows in you.
Ryan Bingham- The weary kind.
Mumford and Sons- Little lion man.
Tallest Man On Earth- I won't be found.
Ted Gärdestad- Himlen är oskyldigt blå.
The Hollies- He ain't heavy he's my brother.
Antony and the Johnsons- Hope there's someone.
Rolling Stones- You can't always get what you want.

 

Obrigado.


Kommentarer
Postat av: Maria

Hallå, Erik Tapper. Jag fattar inget av det som du skrev på min blogg? Det känns som att det har blivit nåt knäppt för jag har varken fått meddelande av dej eller något om att du inte dök upp på chipsfesten! Men jag tänker såhär: Visst kommer Fredrik och hälsar på dej i helgen? Kanske kan vi ses över ett glas vin någon gång på fredag kväll? Jag skriver mitt nummer igen (073-6541090) så kan du väl höra av dej!

2010-11-11 @ 10:55:53
URL: http://mariashostblogg.blogg.se/
Postat av: colbas

AOTP - Bloody tears

Rancid - East bay night

Imperiet - Österns röda ros

Kim Larsen - This is my life

Pendulum - Propane Nightmares

Eurythmics - Thorn in my side

Hoola Banddola Band - Karins Sång

Eric Clapton - Layla (Aucustic Version)

Stealers Wheel - Stuck in the middle with you

Two door cinema club - Something good can work



Ett axplock ur mina playlists, jag har uppenbarligen inte hållt mig till en o samma genre utan blandar som om det inte fanns någon morgondag, håll till godo!

2010-11-16 @ 09:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0