Kära Madde.

Aftonbladet har gjort det igen.
Jag har länge gått och väntat på en idiotartikel och nu är den äntligen här.

Prins Carl Philip har förmodligen hittat sin prinsessa.
Sofia Hellqvist. För några år sedan vek hon ut sig i Slitz, idag vet jag inte vad hon pysslar med.
Mångsysslare, DJ, bartender? Vem vet.

Varför har då prinsen valt denna donna?
Förmodligen för att hon är vacker som en sommardag, luktar som en rosenäng och att hennes kaffe smakar jättegott.

Inte enligt Aftonbladet.
Enligt Aftonbladet är det för att hon påminner så mycket om Carl Philips mor, Silvia.
Tidningen har även letat fram en bild som visar hur otroligt lika Silvia och Sofia är.

 

 

Kolla på dom.

Hade man inte vetat bättre hade man trott att dom var tvillingar.

Men här slutar inte likheterna.
Deras gemensamma intressen är välgörenhet, skidåkning och att både har arbetat som värdinnor.
Aftonbladets relationsexpert Eva Rusz, så vill barn ha pojk- och flickvänner som påminner om deras föräldrar.

Så därför ber jag till dig, Madelene Bernadotte.
Hooka upp med mig.
Jag och din far har gemensamma intressen:
Vi gillar båda att äta och dricka gott i goda vänners lag.
Idrott är någonting som jag gärnar tittar på.

Om inte detta räcker, så kan du se hur lika vi är:


                           


Kommentarer
Postat av: David

Hahaha älskart! Älskar dig!

Ska försöka hooka upp er på lördag kompis!

2010-01-28 @ 12:25:34
URL: http://damaan.blogg.se/
Postat av: Kim

Haha, underbart <3

2010-01-28 @ 16:31:59
Postat av: bella

Jag AVLIDER haha.. Det här inlägget gjorde min kväll <3

2010-01-29 @ 06:32:12
URL: http://issie.blog.com
Postat av: Emma

Hahaha, Erik du är underbar!

2010-01-30 @ 00:11:21
URL: http://virvelflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0