End of an era

Ja, mina vänner.
Detta blev lika oregelbundet som väntat.
Har tillbringat nästan en månad i Rio nu.
Turistat omkring vid Jesusstatyn, Sockertoppen och Ihla Grande.

Den senaste veckan har jag tillbringat på nyss nämnda Ilha Grande.
Ön som lockar med vita stränder och klockren dykning.

Dock så planerade vi att ta det piano de första dagarna för att senare åka ut på diverse båtturer.
Dåligt uppdaterade om vädret så bröt helvetet lös på den tredje dagen och istället för isbjörnskalla öl på en vit paradisstrand så fick det bli isbjörnskalla öl på verandan vid våran lägenhet.
Men med underbart sällskap av Larsson, Rådman och Brorsan så tyckte jag att det var en gemytlig vecka.

Nu på tisdag tar jag min lånade ryggsäck och beger mig mot Sverige igen.
Ska enligt planerna infinna mig i Oslo igen på fredag.
Ses då!
















Kommentarer
Postat av: bella

HÄRLIGT HÄRLIGT HÄRLIGT!!! Det där är PRECIS vad jag behöver just nu!

2010-03-07 @ 03:05:41
URL: http://issie.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0