Vad tycker du?

Barack Obama.

Jag var skamligt dåligt insatt förra årets presidentval.

Jag har koll på att det stod mellan Obama och McCain.

Jag har inte en aning om vad någon av dem står för men jag höll stenhårt på Obama.

McCaine är nästan hundra år och är säkert smygnazi.

När någon frågade vem jag höll på svarade jag snabbare än blixten. OBAMA!

Obama är mysig. Därför håller jag på honom.


Hockey.

Jag hejar alls inte på hockey.

Jag kan egentligen inte bry mig mindre.

När jag var liten höll jag på Brynäs, mest för hälften av klassen höll på Brynäs.

När jag gick på gymnasiet höll jag på Frölunda, mest för att majoriteten av mina vänner håller på Frölunda.

Nu håller jag på Färjestad med den enkla motiveringen att dom har en skön sång.

På den sköld du bär, eller nånting ditåt.


Kändisar.

Det verkar som hela mänskligheten måste ha en åsikt om de flesta kändisar. Även jag såklart.

Det är viktigare att hata Ebba von Sydow för Magnus Betnér säger det än att tycka illa om Göran Hägglund som är homofob.

Men det är inte bara satamaran Ebba som man ska ha en åsikt om.

Bert Karlsson, Ernst Kirchsteiger, BlondinBella, Carola och så vidare.


I mitt fall hyllar jag dom två förstnämda medan jag vill totalsåga dom två sista.

Ernst är mysig, Bert är ett maknadsföringsgeni.

Carola är ett religiöst miffo och BlondinBella är.. eh, ta mig fan alldeles för mycket.

Det är med dom motiveringarna jag håller på saker.

Ytliga saker. När allt kommer omkring så var det sånna som mig som gjorde att nazismen spred sig som en löpeld, dom tyckte att Hitler verkade vara jävligt soft och hade en skön mustasch. Jag har inget intresse men ska ha en åsikt ändå. Dumt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

trodde du höll på rajders erik???

2009-02-15 @ 13:21:58
Postat av: Erik

det gör jag, men bara när adam andersson spelar.

2009-02-15 @ 13:22:49
URL: http://erockbastard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0