vad händer ?

Sjukdom?

Igår natt vaknade jag av mitt hjärta smärtade. När jag andades så gjorde det fruktansvärt ont i bröstet.
Jag gick till jobbet i alla fall i hopp om att det skulle bli bättre.
Tyvärr så blev de det motsatta, så jag gick från jobbet till läkaren.
Efter röntgen och blodprov blev jag ivägskickad i ambulans till Lovisenbergssjukhuset här i Oslo.

Fick ligga där över natten och imorses skrev läkarna ut mig med förklaringen att en muskel i min rygg blivit överansträngd och ligger på och trycker mot hjärtat/ lungorna.
Tydligen ska jag bli bättre om ett par dagar. 


  


Mat

Den där Knorr är verkligen en jävel på att göra soppor.





Humor

Imorgon ska jag, Larsson, Mattias, Josefine, Rådman o Lisette kolla på Magnus Betnér.



Oväntat

Jag trodde aldrig jag skulle behöva säga detta:
Jag har köpt nya örhängen.
Känns jävligt feminint men ändå jävligt koolt.
Står o skryter med 4 millimeter hårdrock.





Mat-igen

La den där Knorr laxeringsmedel i soppan?

Kommentarer
Postat av: Robin

men gubben! det är bättre nu eller? niceiga örhängen

2008-10-16 @ 21:10:57
Postat av: Dessner

Tur att det inte var något allvarligt. Å andra sidan hade kanske en "kickstart my heart" varit ytterligare en rockingrediens? Är iaf glad att du är a-ok!

2008-10-16 @ 21:32:00
Postat av: ooooooooscaR

om du vill kan jag böga dig frisk ;)

2008-10-16 @ 21:37:48
Postat av: Malin

Hur går det med dig vännen? inte bra att börja få hjärtproblem vid 21 års ålder..Tror det är din rockiga livsstil som gör det =) kram och krya på dig

2008-10-19 @ 07:34:32
URL: http://malinsklotter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0