Smågodis

Musik

Låtar som jag aldrig kommer erkänna att jag gillar:
Sarek- Genom eld och vatten
Drängarna- Nere vid floden
Nordman- Be mig
Darude- Sandstorm
2pac- Changes
LEN- Steal my sunshine
Låten som är introt till Dallas


Foto
Bilden som jag la upp härromdan gjorde verkligen succé.
Marcus "mack tha knife" Carlsson kammade hem förstapriset.
Redan efter 58 minuter så krossade han allt annat motstånd, imponerande!

Här är spacelords vilda gissning:

"Navelludd. Kanske från raggarsträngen också. Bra jobbat!"

Det var navelludd, direkt från raggarsträngen, helt otroligt att så mycket ludd kan få plats i min navel.
Men jag har en väldigt stor navel, jag har varit fanbärare i fackföreningen.



Film

Va uppe hos våra kära grannar Therese och Linn förut.

Det klubbas att vi skulle se Sex and the city-filmen.

Jag och Dennis kollade i 24 minuter.

Det är 24 minuter av mitt liv som jag aldrig får tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Mackedelic

Jag är fan bäst.

2008-11-03 @ 01:15:49
Postat av: Kim

Orutinerat Erik. Vid det här laget borde det vara fastslaget hos alla med kuk att Sex and the City är djävulens påfund.

2008-11-03 @ 11:28:37
URL: http://kimmalmgren.blogg.se/
Postat av: Robin

är jag total gay om jag säger att sex and the city filmen var lite underhållande?

2008-11-05 @ 21:55:46
URL: http://lindabrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0