Vad vill du ha?

Tillbaka på jobbet.
Eftersom jag jobbar nästan enbart med damer så får jag höra mer detaljerade förklaringar och utläggningar av påskhelgen än killarnas luddiga utvärderingar som brukar låta: "Jag fick ligga".
Den bästa historian är här:

Förra fredagen åkte min jobbarkompis Carolina till sina vänninor i Eskilstuna.
Dom gick ut på ett uteställe, vilket vet jag inte, för att dricka drinkar och ha trevligt.
Under kvällens gång får Carolina ögonkontakt med en kille som hon tycker är väldigt söt.
(Han heter Linus, Carolina ville att jag skulle nämna detta.)
Linus är i sin tur intresserad av Carolina också. Han köper en drink åt henne och går modigt fram och lämnar den.
Carolina gör samma sak efter en stund. Sex on the beach bjöd hon Linus på. Hon tyckte det var ett bra sign.
Detta flirtspel fortsätter under hela kvällen tills Carolina och hennes vänninor bestämmer sig för att gå på efterfest.

Carolina går fram till Linus och säger att hon ska lämna stället.
Nej, stanna, säger Linus.  Det tycker jag skulle räcka, men tydligen tyckte inte Linus.

Nej, stanna säger Linus, så får du känna hur det känns att få 23 centimeter kuk i sig!




Om ni undrar vad Carolina gjorde :
Hon gick därifrån.


Detta berättade hon imorses och det gjorde min dag. Funderade över hela situationen och på varför han sa det. Jag har kommit fram till detta:

* Han har nämnt samma kommentar vid tidigare tillfälle, då med lyckat resultat.
* Han har haft vadslagning med sina kompisar, och vann.
* Han har en kuk som är 23 centimeter.
* Han visste om att Carolina skulle bli äcklad av kommentaren och gå därifrån- varför vet jag inte?

Tänk nu om hon hade gått igång på kommentaren o gått hem med honom och det visade sig att han hade en snopp som var 13 cm?

Till sist undrar jag:
Om man är mellan 20-23 år, varför i helvete mäter man sin snopp för?


Kommentarer
Postat av: Marie

haha, så det är okej om man är 20- och 23+? :P

2008-03-26 @ 07:49:31
URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Marcus

Ja, det är fruktansvärt löjligt att mäta.

Min är för övrigt 24.

2008-03-26 @ 13:31:22
Postat av: Jonas

HAHA! Sikken grabb, one and only. Jag tror iofs inte att han hade mätt den i sina äldre dagar utan något han kanske gjorde när han var yngre, fast fortfarande "välhängd".

2008-03-26 @ 19:25:42
URL: http://carnivalofsins.blogg.se
Postat av: Jonas

HAHA! Sikken grabb, one and only. Jag tror iofs inte att han hade mätt den i sina äldre dagar utan något han kanske gjorde när han var yngre, fast fortfarande "välhängd".

2008-03-26 @ 19:25:48
URL: http://carnivalofsins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0