Tre inlägg?

Detta måste vara rekord. Tre inlägg på en dag. Men det första räknas mer som dagbok, det andra är ett rop på hjälp och det här ska jag klaga lite.

På expressen.se läser jag om hur Björn Gustavsson, denna briljanta komiker´, "gick över gränsen" igår.
Han skämtar om könssjukdomar och fylla, trots att det är miljontals barn som tittar på.

För fan. Alkohol kommer alla uppleva. Förhoppningsvis inte könssjukdomar.
Han spelade full på ett ganska tafatt Robert Gustavsson manér och hade en glöggflska som det stod -Björns Glögg- på.
Han spelade full, skämtade om "kli".
Har någon nångång gråtit floder över Roberts Gustavssons fyllemonologer på allsång på skansen?
Har någon protesterat över att Alex Schulman sitter i radion och klagar över att "man inte kan ligga med sin syster för hon har aids-u-lands-problem"?

Ska ni skydda barnen från komiker som skämtar om fylla och sjukdomar?
Eller ska ni skydda barnen från all jävla skitmusik dom måste lyssna på varje lördag?
Carola är ett religöst missfoster, Charlotte Pierreli är inte ens sångfångel, hon är bantningsmogul.
Christer Sjögren sjunger fortfarande om hur underbart det är att hans fru är otrogen, men att han älskar att förlåta.

Tacka fan för att jag inte har några kanaler. Jag ser det bästa på youtube dagen efter.
Det vill säga Björn Gustavsson.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tummen upp, äntligen har ngn satt ord på alla mina tankar angående allt det där:D

2008-03-12 @ 21:20:30
URL: http://jenniestar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0