Soendag

Soligt.
Dennis bestämmde tillsammans med John och Quick att vi skulle fika.
Vi gick ner till Aker brygga och fikade. Myspys.
Gårdagen var lugnt och mysig. Rödvin, (ja, jag dricker rödvin) och film. La på locket vid halv tio.
Nu väntar en bra vecka.
Ska gadda mig på tisdag, finfint. Dock är mitt pengabehov större än någonsin. men jag varken vill eller vill avboka.
Men som man säger: "Hellre mycket tatueringar och inga pengar än mycket pengar och ingen tatuering."
Den som kom på det måste vara ett geni.

Åker hem den 14 mars. Stannar hemma en hel vecka, om inte mer.
Ska bli fint att få träffa er igen.

Har ni förresten laddat ner Eddie Vedder än?

Jag och David hade en riktigt bra konversation igår om alla smeknamn som kommit upp under åren.
Dom enda personerna som inte fått namn är jag och Emil, än så länge i alla fall.
 

image5

image6

Probot- Shake your blood

Kommentarer
Postat av: Dessner

Så vitt jag vet har emil kallats för svarre o du har väl hetat tapper en hel del? Gills inte det har jag aldrig heller haft ngt smeknamn, jag har ju bara kallats dessner!

2008-03-07 @ 12:37:49
URL: http://rightbackupagain.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0