Ett jävla påhopp

Innan ni läser det här inlägget ska ni läsa bakgrunden här.

David Andersson. Denna kistsnickare från Falköping, min trogna fotbollsvän och livskamrat, har blivit dragen ner i skiten.

Falköpings tidning, den man köper för Emil Dahlins krönikor och artiklar, har smutskastat denna man.
Detta skriver jag förstås med arg ironi och ska ej tas på för stort allvar.
Olof Darius, sportjournalist på FT måste vara helt från vettet.
Han går väl till Frejahallen för att kika på volleyboll, inte för att vara Oden-cup-mamma som ser till att barn inte smiter in?
Har han ingenting bättre för sig så kan han lika väl lämna över "spalten" till någon vettigare person, som Svartenbrandt eller Robinson-Robban.

Detta gäller inte bara David, utan ockå Niklas Uvesten. Niklas känner jag inte, men han har en snäll far och en snäll syster.

Jag läste glatt upp Davids blogginlägg för min vän Dennis.
Han förslog bokbål i tidningsformat.
"Man borde elda upp alla jävla spalter på hans garageuppfart" och "Jävla miffo, man kanske skulle dräpa honom?" var några av kommentarerna.
Jag kan ionte skryta med många besökare på min blogg, men eftersom Darius snokar runt som en jobbig nioåring så kanske han finner detta inlägg.

Om du nu, Olof Darius, läser detta inlägg så säger jag dig detta:
Fy. Du är en dålig människa.

Varning Falköping: Darius ser er..


Kommentarer
Postat av: Malin

haha, tror jag måste ta en sväng förbi mor och far och låna tidningen, det är är ju egentligen första side stoff! =P lord.. jag tror ellen har rätt, världen är på väg utför...

2008-03-13 @ 07:29:34
URL: http://malinsklotter.blogspot.com
Postat av: Bizzy D

Glöm inte att nämnda Emil Dahlin totalt skrev ner mig för en fyra-fem år sedan oxå (elefanter glömmer aldrig)! Jag föreslår någon form av hämndaktion som når katharsis i och med att vi korsfäster hela redaktionen använder dem som bränsle.

2008-03-13 @ 09:24:25
URL: http://rightbackupagain.blogg.se
Postat av: Däjv

Väl rutet min välhängde vän, puss på dig

2008-03-13 @ 12:50:37
Postat av: Cissi

hahha, så jävla bra.

2008-03-13 @ 14:21:42
URL: http://Cirre.blogg.se
Postat av: Jonas

Vad är det för någon tatuering? skicka bild fs

2008-03-13 @ 15:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0