Damernas

Fredag idag igen. fint.

I kväll ska jag o Julia gå på bio. Film ännu oklart men det blir förhoppningsvis någon bra.

Imorgon ska Julia och hennes vänninor ha tjejkväll.

Det låter så jävla trevligt.


Man kan ha en dam som kommer och demostrera dildos och alla sorters glidmedel. En så kallad "sexkväll".

Tjejerna skrattar och dricker vin.

När man ser bilder från renodlade tjejkvällar så är det ALLTID en dildo med på minst ett dussin av bilderna.

Om tjejerna inte har haft en sexkväll utan bara har tjejkväll så är det ändå med en dildo på bilderna.


Då är denna värdinnans och hon har döpt den till något halvtaskigt namn som Lennart eller Bosse bara för att komma undan med vad den egentligen används till för att diskutera det fula namnet istället.

Bilderna vet ni hur dom ser ut.

En tjej står med dildon i ena handen och vinglaset i det andra.

Dildon är antingen i munnen eller vid någonannans rumpa.

Hysteriska skratt och hysterisk glädje.

Desto mer vin, desto porrigare kort.


Jag målar in tjejerna i ett hörn. Mest för jag är avundsjuk på den gemytlia gemenskapen tjejer har.

Om killar ska ha sexkväll så blir det ett sexpack norrlands guld och jenna jamesons senaste.

Har killar ens en motsvarighet till tjejernas sexkvällar?

En man kommer och visar hur penisringar mm. fungerar?



Isåfall kan ni då se mig på kort om ett tag.

Då har jag en kungöl i näven och lösfitta i ansiktet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0