drar jag i för stora spakar nu?

Förra söndagen kände jag en liten smärta i halsen.
Måndagen var smärtan ännu värre och på tisdagen var smärtgränsen på toppen av det jag klarade av.
Jag stannade hemma från jobbet och med diagnosen "antydan till körtelfeber".
Jag kunde inte inte svälja utan att det ömmade i strupen.
Detta medförde att jag levde på yougurt ( jag skiter i hur det stavas ) och luft.

Märkte ni någonting jag levde utan?
Kärlek? Nej, Dennis tog mig säkert på snoppen ett dussin gånger förra veckan, men det är något annat.

SNUS!

Jag har aldrig haft tanken på att lägga ner denna goda ovana.
Jag snusade inte på tre dagar utan att känna något sug efter denna vara.
Idag har jag snusat igen och känner att det inte är lika gott som vanligt.
Kan detta vara ett tecken på att jag ska lägga min snuskarriär på hyllan?

Jag vet inte än, men jag har ju en förkärlek till att förstora saker så det gör jag även med detta projekt.
(Plus att jag har då någonting att blogga om.)
Denna vecka får ni följa en snusfri Erik.
Här kommer det dagligen uppdateras om hur det går, om jag klarar en vecka så kommer jag utse mig själv som kung över Svea rike.

Snusfri har jag varit nu i ungefär fem timmar, vi får se hur det går.

Erik vs. Snus 0-0, än sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0