Uppdatering fran Thailand

Nu far ni ursakta att jag inte skriver med de tre sista svenska bokstaverna.
Flygresan pa fjorton timmar gick bra.
Nu ar vi nere i Thailand. For er som vet bor jag numer i oslo och pratar garna om hur mycket hasch folk vill packa pa mig. Samma ar det har, fast med kvinnor som garna tar betalt for ett samlag.
Jag har vanligt men bestmat tackat nej, aven denna gang. For forsta gangen i mitt liv har jag inte uppskattat att en dam nyper mig i rumpan. Jag har ocksa hort att kvinnorna kan vara av manligt koen. otackt.
Vadret har varit molnigt men varmt. Det passar mig perfekt, inte for at jag inte gillar varme utan for jag har ett pigment samre an Wayne Rooney. Hur som helst har jag sjalvklart lyckats branna mig anda. Jag ar otrolig. (sag detta med negativ klang.)

Nu ar jag iaf nere, trvis som fisken i vattnet, eller som David skulle saga ^^FINA!^^

Jag uppdaterar er om vidare aventyr.

I will be in your back!
pyss

Kommentarer
Postat av: Kim

Fina! In och kriga bland hororna bara. Ge dom en resa.

2007-12-27 @ 20:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0