Sista dagen

Idag var det sista dagen på mitt jobb SD. Sentral Distrubusjon och inte Sverigedemokraterna.
Där har jag blivit bekant med en hel del orginal som förgyllt och förstört min vardag.
Lasse Kongo, Tengil, Björn och framför allt Nisse: Era jävla as, jag tycker inte om er alls. Får jag tre önskningar är en av dem att ni ska tillbringa tre extra år i skärselden!

Ni andra jag jobbat med, jag tycker om er, väldigt mycket, ni är den enda anledningen till att jag har stannat kvar på SD. Ni är underbara!

Nu väntar hemresa imorgon och på tisdag bär det av till thailand. Inga fel alls.
Ikväll vaknas det middag och efter det blir det fest, jag ska ta det lugnt. Min buss går 10.45 imorgon.
Men o andra sidan, vem försöker jag lura?
Party on duuudes!
pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0