Here we go..

Som jag nämnde igår.
Denna blogg kommer verka som resedagbok, eller reseblogg.
Så mitt skrivande just nu är en liten förfest. Pre-resedagbok.

Sitter i skrivande stund och kikar runt på hur mycket snus man får ta med sig in i Brasilien.
Finns ingen direkt information om detta ämne. Det är alltför många "nog" och "kanske" på dom sidor jag funnit än så länge.
Om det finns någon som har kunskap om detta kan ni väl lämna en kommentar.


Som jag skrev igår så har jag bara fått två olika reaktioner när jag ska resa iväg.
Den ena är "satan i gatan va roligt" och den andra var "du kommer att gå en ond bråd död till mötes."

Jag vill gärna jämnföra den andra kommentaren med det Thomas Järvheden nämner i en av sina stand-ups.
Han berättar att han har hiss-skräck.
När folk får höra det så ska dom alltid berätta om deras värsta hissanekdoter.

Samma sak här.
-Jag ska åka till Brasilien.
-Jaha, när min kompis var där blev han rånad första kvällen på alla sina pengar och blev av med sitt pass.

Kan ni inte stötta mig?
Jag är Manchester United och ni är mina supportar?
Eller det kanske är att ta i.
Men om jag nu skulle förlora, kan ni lova att inte skrika att ni vill ligga med min fru i rumpan?



Kommentarer
Postat av: Pär

Du har mitt fulla stöd, jag tror fan inte du blir rånad, du ser för farlig ut när du inte ler. Så ge fan i att le ;) Trevlig resa nu för fan och glöm inte ringa mig innan du åker, puss och kram!

2010-01-26 @ 21:38:41
Postat av: Pär

fan

2010-01-26 @ 21:41:12
Postat av: Wonka

Enlig FN-stadgan får en man ha med så mycket snus han orkar bära in och ut ur landet.

2010-01-26 @ 22:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0