She's deadly fashion!

Jag har blivit förälskad.
Helt upp över öronen.
Kärleken kom lika överraskande som snabbt.
Det var inte meningen men nu är det som det är.


Det var längesen jag träffade dig första gången.
Du tog i mot mig med öppna armar, men jag märkte ingenting.´
Sen skildes vi åt.
Jag gav dig inte ens en tanke, tänkte du på mig?


Några år senare träffades vi igen.
Jag fick upp ögonen för dig.
Du var återigen så välkomnande. Öppenhjärtad, mysig, vacker.
Jag tittade på dig när du inte märkte och jag log.
I smyg. Största hemlighet.
Där och då visste jag att det en dag skulle bli vi två.


Sen, återigen, lämnade jag dig bakom mig och fann någon annan.
Någon som fick mig större perspektiv på livet.
Någon som pushade mig framåt och fick mig träffa nya underbara vänner.
Min nuvarandre och jag har så många minnen ihop.


Utekvällarna på barerna, skratten som aldrig ville sluta, tårarna som föll mot trottoaren, parkhänget med vackra vänner på sommaren, konserterna, restaurangbesöken.
När första snön föll. De varma nätterna man kunde gå hem i linne.
Kommentarerna. Fuldanserna. Musiken.
Hur man kommer till dig och det luktar olika överallt.
Nylagad mat. Söt parfym. Gräs.


Det vi har är vackert.
Ändå har jag fallit för en annan.
Vi är förälskade och jag kan inte göra någonting åt det. Kärleken är för stor nu.
De senaste året har jag träffat dig mer och mer. Du har tittat mig djupt i ögonen och viskat något oförståligt.


I vintras föll jag för dig. Handlöst.
Du har varit i mina tankar varje dag sen dess. Planerna vi har smidit som kommer bli sanna.

Det är med blandade känslor jag lämnar dig.
Du och jag kommer aldrig bli klara med varandra. Du har borrat dig djupt in i mitt hjärta, men jag måste överge dig. Jag älskar dig. Det kommer jag alltid göra.
Du är för bra för att glömma.


Men jag gör som jag alltid gjort, följer mitt hjärta, oavsett om det är bra eller inte.
Det har gjorts så mycket musik om min nya kärlek. Man lyssnar på texten, ler och nickar medhållande. Du är verkligen så fin som dom sjunger.


Det är tre år sedan vi blev ihop. Nu är det dags. Jag har hittat min livskamrat och vill tillbringa framtiden med henne.
Men det är ändå med en klump i magen och tårar i ögonen jag lämnar dig. Men jag måste.


Stockholm, om en månad är jag din. Oslo, jag kommer sakna dig.


Kommentarer
Postat av: Malin

Herregud, va rörande, man blir ju tårögd!

2010-08-31 @ 18:22:44
URL: http://tymsi.blogspot.com
Postat av: Pär

Jag kommer jag med, avslutar vik:et sista september. Sen är jag Ö-malmare tills jag hitta boende ;) Blir lite storstadshäng då ;) Det e najs :D

2010-08-31 @ 22:22:37
Postat av: Martin

KomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKomKom

2010-09-06 @ 17:22:16
Postat av: Sandra

Varför är jag plötsligt på helt fel ställe!?

2010-09-14 @ 15:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0