Rastlöshet

Kenza.

Jag har ägnat en stund åt att skumma igenom Kenzas blogg.

Hon som har flest besökare här på blogg.se.

Hur kommer det sig att hon har så många läsare?

Jag har inte en aning vad hon gör eller kommer ifrån. Va hon känd sen innan?

Det enda jag vet om henne är att hon lyssnar på Tokio Hotel (jävla skitband) och att hon vann årets bloggare 2008.


Vad är kriterierna för en bra blogg?

Uppdatera så mycket som möjligt?

Bara fylla upp sin internet dagbok med en massa skit?

Jag finner ingenting på hennes blogg som gör mig intresserad.

Förvisso är jag kille och tror att hennes blogg är mer anpassad för tjejer.


Men ändå.

Hon skriver inget vidare faktiskt. Väldigt alldagliga saker som att hon sprang till bussen och att hon hade prov.

Är det verkligen en bra blogg?

Tycker hon själv att det är bra?

Eller har hon bara pressen att uppdatera så allt blir dåligt?


Rastlöshet.


Som ni säkert förstår är jag rastlös.

Annars hade jag nog inte kikat in på kenzas blogg.

Jag har även googlat mig själv.

Där fann jag två länkar till min gamla blogg (nogg.se) och fyra kort.

Promenad kanske?


David.


David Andersson, min man och själsfrände.

En fantastisk människa som verkligen ser det goda hos folk.

Han är fortfarande mänsklig och kan väl vara arg han med, men han har det där lilla extra som jag kan bli lite avundsjuk på.

Att i nio fall av tio se det positiva i situationer och personer.

Jag tycker också om människor, men jag tycker det är lika roligt att håna dom som att tycka bra om dom.

Känns som David har lite mer "översikt" på människor än vanligt folk.

Ser det goda och lyfter fram det positiva, inte tvärtom.

Det beundrar jag.


Dryck.


Nån som har koll på hur thailänsk Red Bull skiljer sig från vanlig Red Bull?

Har småkikat lite efter det, men hittar inget vettigt svar.


Kommentarer
Postat av: Ola

Haha, sprang typ in i Kenza på konsum i slussen i fredags. ( O nej, jag visste inte vem det var om inte någon hade berättat det för mig) skulle kanske frågat vad en bra blogg är?

2009-03-10 @ 19:06:49
Postat av: Erik

du kunde ju alltid sagt till henne att skriva om något mer vettigt än när hon va ute o plocka hundbajs o kom för sent till bussen.

2009-03-10 @ 20:37:04
URL: http://erockbastard.blogg.se/
Postat av: Marcus C.

När jag var ung, dum och full av sperma köpte jag en thailändsk redbull. De är (eller var iallfall då) glasflaskor och ser ut som nån hostmedecin som säljs på svarta marknaden av en man med ögonlapp. Det smakar väldigt mycket som det äckliga i redbull och är sjuhelvetes mycket mer effektivt. Hur som helst så tycker jag inte att du ska betala för mycket för det, om du väl kommer över det.

Det finns en liknande variant som thairedbullen också, som heter Commando Bear 2000. Det är ett sjukt bra namn på en energidryck.



På konsum i Lund säljer dom en energidryck som heter POWERPOINT. Det är ett betydligt sämre namn.

2009-03-12 @ 02:56:43
Postat av: Linda

Jag skulle rösta på dig som årets bloggare, utan tvekan.

2009-03-13 @ 16:42:12
URL: http://lindabrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0