The botten is nådd?

Jag tror det var innan jul jag såg det här klippet.


Linda Rosing- vilken kvinna.

Denna dam började sin karriär i skitprogrammet Big Brother.

Där knullade hon friskt med nån hunk som nu är historia.

Efter det så brände hon på med flygvärdinna, politiker i unika partiet, porrstjärna, sångerska, författare med mera.


Och nu, ska det bli ett program om henne när hon ska hitta den rätta.

Är det bara jag som tycker detta är så jävla sjukt?

Finns det männsikor som faktiskt tittar på det här?

Vilken jävla skitkanal ska sända denna misserabla sörja?


Fast det är inte bara med avsmak som jag känner när jag ser detta.

Även en stor sked med glädje.

I klippet gör expressenjournalisten intervjuer med ett gäng olika killar.


Den första är 21 år, låtsasstekare och har en havsdjur i skolväskan.

Den andra är 51 år och hans självdistans försvann ungefär samtidigt då Stalin gick bort.

Den fjärde killen känns helt okej, men med namnet Per Phung så tror jag inte han kommer långt.

Fast det vore hysteriskt kul om dom blev tillsammans, gifte sig och Linda Rosing får helt enkelt namnet Linda Phung.

Per Phung har även med sig en "mankini" som han ska imponera på Linda med.

Han kommer med andra ord flasha hela efternamnet i tv. Succé.


Nu måste jag fråga er som bor hemma i Sverige och tittar på tv.

Sänds det här prgrammet?  Är det nerlagt?
Om det fortfarande sänds, snälla, berätta hur det går för hennes kompisar att hitta den rätta till henne.

Jag hoppas verkligen detta program gör samma succé som hennes förra satsning.

The Bitch Tour-Med Linda och Fadde. Bara namnet gör att det luktar Brinkenstjärna om hela projektet.
Ett 20-tal program var det tänkt.

Tre producerades.

Hoppas det händer samma här- både för Sveriges och Lindas skull.



Kommentarer
Postat av: oscar

hon ser ut som mickey rourke i the wrestler

2009-01-31 @ 13:02:14
Postat av: Erik

haha, mycket möjligt:D

2009-01-31 @ 13:59:18
URL: http://erockbastard.blogg.se/
Postat av: Pär

Det är Kanal 5

2009-02-05 @ 15:43:13
Postat av: Erik

skrällen..

2009-02-05 @ 15:49:28
URL: http://erockbastard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0