I brist på annat.

Var inne på min vän Martin´s blogg för nån dag sen.
Han meddelar här att han har en förkärlek till listor.
Detta har även jag. Jag är barnsligt förtjust i dom.
Kanske är det fjortisbeteende. Kanske bara pockar jag på uppmärksamhet.
Jag vet inte. 


Du heter

: Erik Tapper
Smeknamn: Hade varit kul att svara "T-bone" eller "Dallas" här, men nej, jag har inget smeknamn.
Låt som du när du är ledsen sörjer till: Tom Waits har en vacker stämma att vara ledsen till, men hans vackra stämma passar lika bra när jag är glad.
Vad tror folk om dig: Förhoppningsvis tycker folk att jag är trevlig.
Stämmer det: Jag kan vara ganska trevlig ibland.
Vad får du oftast komplimanger för: Har en förmåga att inte ta åt mig av komplimanger. Vet inte varför.
Vad säger du för att imponera på någon: En gång vann jag en korv-ätar-tävling i Minnesota. 58 stycken!
Hur imponerar man på dig: Efter tio minuters tänkande så säger jag: Dyka femman.
Brukar du skratta för dig själv: Hela tiden.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "Hur gick det? Är nyfiken."
Var bor du: Oslo
Trivs du där: Väldigt bra må jag säga.
Äger du några Converse: I runda slängar tio par.
Brukar du bli för full: Inte spy-och-minneslucke-full, men full.
Är du allergisk mot något: Tror jag är allergisk mot nyklippt gräs, är inte säker.
Har du haft sex idag: Dåligt med det.
Nästa mål i ditt liv: Att komma in på utbildningen som jag inte har sökt till.
Hur svarar du i mobilen: "Hallu?"
Vem ringde du senast: Mor.
Vad sa den du senast pratade med i telefon: "Ses på onsdag."
Antal timmar sömn i natt: Runt sju.
Sov du ensam: Ja.
Brukar du komma i tid: Är tidspessimist, så detta resulterar i att jag får vänta, frysa och bli förkyld. Ain´t life grand?
När mår du bra: Mår nästan alltid bra. När jag är med vänner, lyssnar på musik, äter, kikar film.
När blev du fotad senast: Nu i helgen tror jag.
Hur känner du dig nu: Mätt och belåten.
Vanligast färg på dina kläder: Svart och vit, om ni inte säger att det är färger så har ni fel.
Vad tycker du om fötter: Jag gillar fötter, man går mycket snyggare med dom än utan.
Vad saknar du: Min familj och mina vänner som jag inte träffat på ett jävla tag.
Hade du en bra kväll igår: Jovars, det må jag säga att jag hade. Träning och potatismos, dock inte samtidigt.
Favoritdryck på morgonen: Kaffe eller vatten.
Rakar du benen: Nej.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt 22.
Är du blyg: Till och från, beror helt på situationen.
Sysslar du med någon idrott: Nope.
Vill du hellre ha mail än brev: Brev känns roligt, men jag behöver inget brev från facebook som säger att nån har skrivit på min wall.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, det gör jag. L
Har du spytt offentligt: Ja.
Är du nöjd med ditt liv: Ja, det är jag.
Är du bortskämd: Med kärlek.
Vad gör du i morgon: Jobbar, tränar, möjligen en fika.
Vad är det värsta du vet: Kan inte peka ut något speciellt av allt jag tycker illa om.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka: Jag slösar inte, allt jag köper är nödvändigt, mat som filmen "död snö".
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Ernst Kirchsteiger, han är mysig.
Vad längtar du till: Familjen, jul, nyår, Brasilien.
Har du bra vänner och äkta vänskap: Utan tvekan.
Vad använder du för shampoo: Wella?
Vad är det finaste du fått: Kärlek och lycka. Dock kan jag inte sticka under stolen med att jag blev överlycklig när jag fick mitt första trumset.
Hur gammal är du: 22
Du samlar på: Film och skivor.
Gröna eller röda äpplen: Spelar ingen roll, bara det blir paj.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: David.
Gillar du golf: Kul att slå iväg , inte lika kul att gå till bollen igen.
Vilken tid gick du upp idag: 05.30
Har du sovit i din egen säng i natt: Ja.
Har du strumpor på dig nu: Ja.
Är det okej att gråta: Absolut.
När grät du senast: Några veckor sen.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Hoppa av lycka.
Bär du glasögon eller linser: Glasögon, ibland.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: runt nio-tiden
Vill du gifta dig: Absolut. Är väl den enda kille i världen som redan har tänkt på hur bröllopet ska gå till.
Vill du ha barn: Ja.
Solar du ofta: Aldrig.
Är du bra på att laga mat: Min pastapesto är oslagbar. Utöver det såv är jag väl inte alltför overkill.
Är du flygrädd: Nej, jag är rädd för att störta.
Hur vig är du: Lagom.
Är du musikalisk: Kan tre komp på trummor och introt på barnen i bullerbyn-låten på piano.
Vad dricker du helt när du är törstig: Vatten.
Tror du på ett liv efter döden: På nått vis hoppas jag att man hamnar i himlen med Gud, Elvis och Eddie Meduza.
Tycker du om sushi: Nej.
Vad äter du helst när du ser på film: Godis.
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja, det gör dom.
Har du tandläkarskräck: Är inte förtjust i borren.
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Tror jag har det.
Senaste låten du hörde: Mike Ness- Don´t think twice.

Kommentarer
Postat av: Amy

Jag snor din lista. Höhö.

2009-12-17 @ 17:52:22
URL: http://banditqueen.se
Postat av: bella

Eftersom man har torka i bloggeriet så stjäl jag denna också.. woho!

2009-12-17 @ 21:08:53
URL: http://issie.blog.com
Postat av: jonathan s

ålen som smeknamn har du ju!!

2009-12-19 @ 18:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0