Get rich and fuck beauty

Är det bara jag som inte vet vilka det var som gifte sig nu i helgen?

En tysk och en snygg tjej?


På aftonbladet var det stor kalabalik över detta par när de gifte sig.

Han var tamigfan 60 bast och hon 28.

Han skulle kunna vara hennes morfar.

När jag ser sådant undrar jag alltid; Vad ser hon hos honom?

Visst, han har feting-plånkan, men sen då?

En skruttig gubbkuk och manboobs.


Men jag vet hur hon tänker.

När hon är 40 är han 80 och då dör han snart och hon hämtar ut hela kosingen.

Diskussionerna på aftonbladet säger att kvinnor känner sig trygga med äldre män.

Klart som fan när dom sitter på den skattkistan.


Samma sak med Anna Nicole Smith.

Hon var väl runt 30 när hon gifte sig med en asful miljardär?

Han fick ligga med playboymodellen o hon fick cashen, eller?

Kan också vart så att hon blev blåst på konfekten, vet inte riktigt.


Jag har svårt att se mig en snygg 28-åring gift med en random 60-åring.

Kärleken är visserligen blind, men det här är fan löjligt.

Jag säger inte att alla damer gifter sig för pengar, men dom här två gjorde med all sannolikhet det.


Men har man mycket pengar får man gifta sig med den snygga bruden.


Är det därför alla gubbar köper trisslotter?


Kommentarer
Postat av: Pär

Kärleken är inte bara blind, den är oftast blond också. Kanske en miss i översättningen? Kärleken är blond. Iaf de som gifter sig för pengar. Förhastade slutsatser? Kanske det men 9/10 sk golddiggers är blonda, tror jag. Finns nog inte direkt någon exakt statistik då målgruppen golddiggers försöker vara anonyma. Eller?

:-D

2008-11-26 @ 11:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0