Ren och skär glädje

http://youtube.com/watch?v=_GrAFnpOR1A

Jag vet att detta klippet är gammalt, men jag kan inte låta bli att skratta åt det.
Först för att han säger "en liten, liten runk". Det är ju klockrent.
Sen hur Fredrik bryter ihop och kan verkligen inte sluta.

Riktigt tråkigt väder idag, när jag tittar ut genom fönstret känns det som jag är i England.
Alla hus är av sten och det regnar, det är England för mig.

image24





Ska verkligen inte deppa ihop över detta. Ska hem i helgen som sagt. Fint.
Tvättmaksinen är förövrigt trasig. Så nu är det på gränsen till klädbrist. Därav veckans tema.
Naket.
Oh, tänker ni.
Oh, tänker jag.
Men men, hetsa inte upp er för mycket. Bild kommer ikväll på min första nakna kroppsdel, funderar på om det ska bli en naken fot eller en naken hand.

Jag vet faktiskt inte varför jag ska ha ettg tema varje vecka. Mest för att ha nånting att göra kanske..

Ses om några timmar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0