Erik rekommenderar:

Denna vecka tänker jag rekommendera:

* P3:s dokumentärer som finns här. Tanka ner på din iPod eller mp3. Tiden går så fort så.
* Tomat och rödlök i en liten skål. Släng på vinäger, olivolja salt och svartpeppar. Mumma.
* Slash's snakepit - Back and forth again. Rockballad (?) när dem är som bäst.
* David Anderssons blogg. Får dig att må så bra att du nästan frivilligt går till jobbet.
* Oslo Tattooconvenion den 2-4 maj. Kom upp och gör mig sällskap.
* Lipton Earl Grey med en klick honung.


Veckans svek och skitkastning på:

* Kim Malmgren, som är stark nog att sluta snusa trots att han vill fortsätta. 
Om du nu ska kasta skit på honom, läs samtidigt denna mans blogg. 
Ett geni i min umgängeskrets. Han skäms heller inte för att kalla mig för "snål jävel"


Arrrriba 

Kommentarer
Postat av: Kim

jag ma ha slutat snusa men kan fortfarande riva ett fullsatt terrassen utan problem. Bevis nasta gang du kommer hem din gamla skithog. Puss

2008-04-10 @ 09:23:36
URL: http://kimmalmgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0