Allt eftersom

Lördag:

Festkväll. Vi var här hemma o spelade spel. Spelet heter "med andra ord". Men får ett ord/kändisnamn/stad/hav mm.  på en bricka, detta ord ska man förklara för sin lagkamrat med just andra ord. Detta går självklart på tid för att skapa så stort kaos som möjligt.

Tidigare nämnda Carolina Larsson ( hon som var med om 23 centimeters incidenten ) visade prov på hur  tävlingsinriktad en människa kan vara.
Nu är jag rädd för henne.
Frida Johansson (Fredriks syster)stod i alla fall för det mest korkade jag har hört.

Dennis fick ön Madagaskar på en bricka
Dennis: En ö utanför Afrika
Frida: Åh nej, jag kan ju inga öar, hmm, hawaii?
Dennis: Neej, det finns en disneyfilm som heter såhär.
Frida: Hmm.. eh, öh,.. Jurassic Park?

Ett bättre inlägg kommer imorgon. Då ska jag nog berätta om min jobbarkompis Leif som är världens skönaste norrlänning.


Kommentarer
Postat av: Erik

numera är det jag som är världens skönaste norrlänning.!

2008-04-03 @ 14:15:01
Postat av: Lajnus El-Ström.

Hhahahahahaha. Jurassic Park. Lite hon är min idol nu. Hahahhaahaahahahhahahaha

2008-04-03 @ 16:04:44
URL: http://windowpane.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0