Det som lovas, får hållas

Som jag tidigare utlovat skulle jag ta upp min blogg igen så fort jag fått flytta in i lägenheten.
Lägenheten är kirrad, efter många om och men.
Nu är den vår. Ett fastgjutet sjörövarskepp med piraterna Dempa ÖlhävarHjelm och Erik Ruskprick vid fören.
Vem som styr vet ingen.

Dennis och Jag är oeniga om hur långt vi har kommit i våran relation.

Jag säger Dennis. Dennis och jag bor ihop. Vi är helt enkelt två kompisar sm bor ihop.

Dennis har tagit ett steg längre. Ett steg som inte jag har tagit än.
Dennis säger Erik. Erik är min sambo.

"Idag ska jag och min sambo till IKEA för att köpa porslin."

Jag säger inte att jag otrivs med att vara sambo med Dennis, men ordet sambo får mig att tänka på en hund.
En ful hund.

Skitsamma, Jag o dempa är sambosar. Vi har våran lägenhet. Det är underbart.


Kommentarer
Postat av: Ola

Tjenna! Hoppas allt funkar bra med lägenheten:) Fan vad du skriver sällan... skärpning! Vad sägs om Kombos? Kompromissa lite?:P Synd att vi inte hans ses sist ni var hemma:( menmen, hoppas vi syns på juldagen! Köss

2007-12-07 @ 16:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0