Oi!

Nu befinner jag mig pa Lissabons flygplats.
Jag ar inte hundra pa vad hon i disken pa arlanda sa till mig, men jag tror hon checkade in mitt bagage hela vagen till Rio. Min vaska ar hur som helst inte hos mig nu i alla fall.
I varsta fall kommer det formodligen komma upp bilder med det brasilianska modet.

Resan hit gick bra.
Forutom ungen som satt bakom mig och hade dodspanik under start och landning och var inte sen med att visa sitt missnoje med skrik och sparkar i stolsryggen.

Nu har jag fyra och en halv timme att forbranna har pa flygplatsen innan planet lyfter.
Nagra bilder har jag inte tagit an, emn det kommer formodligen inom dom narmsta dagarna.

Vill aven passa pa att tacka allt stockholmsfolk for helgen och i synnerhet Emil och Jacquline som stod for logi och glatt humor.

Aven ett stort tack till alla som har uppvaktat mig under dagen via samtal, sms, mms och facebookinlagg, tack som fan verkligen.


Ett rungande HAA DEE!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0