Simma lugnt.

Läs här



Vi är bara i början av 2009 men årets roligaste nyhet är nog redan i hamn.

Patrik Ekwall, tv4-profilen och låtsashunken, kan inte simma.

Han kan inte ta tre simtag ens, avslöjar han på aftonbladet.se

Ärligt talat, finns det någon som haft höga tankar om Patrik Ekwall?


Jag vet inte vem det är mest synd om, lille Patrik eller stora aftonbladet.

Att Patrik inte kan simma borde fan inte vara en nyhet. Men aftonbladet ska givetvis ha med allt godis på sin sida.

Varför jag fortfarande läser aftonbladet vet jag inte, ärligt talat sitter jag hellre på dagens nyheter i hopp om att det finns något bättre att läsa.


Patrik Ekwall kan inte simma och vem det är som har fetaste vrålåket i din kommun.

Aftonbladet borde fan skärpa sig.

Men med den makten dom besitter kan man skriva vad fan som helst.

Tro fan inte att dom skriver att runt 90% av svenska befolkningen är simmkunniga, utan att Patte måste ha armkuddar när han badar badkar.

Jag, i egenskap av vanlig person, kan hjälpa Patrik att börja simma.

Vi kan åka ner till sommarstugan i Hovenäset och gå bort till badplatsen Reso.

Börja på det grunda, se Patrik i sina pricka badbrallor och röda badring.

Går sedan ut mot det djupa, där vattnet går till armhålorna.

Ber Patrik att doppa huvudet. Se hans fula blåa badmössa försvinner under vattnet och sen upp igen, sedan vispar vi grädde.

Ni vet, vispa med armen så vattnet skummas, lite lek efter allvaret.


Vi går upp ur vattnet, där tar Patrik emot diplom och sin baddare, medlaljen som är beviset att han vågar doppa huvudet under vattnet.


Steg ett är avklarat.

Grattis Patrik.



Kommentarer
Postat av: Dave

Hahaha well spoken=) ska ta upp det med honom nästa gång jag springer in i honom på den lokala thairesturangen!

2009-01-13 @ 10:32:19
URL: http://damaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0