Jävla artister.

När Mötley Crüe blev klara för Peace and Love så bestämde jag och Haaga oss för att slå till direkt.
Vi bokade biljett och allt var bra.
Tills igår.

Dennis kusin, Petter Blodtand ringde och berättade att Social Distortion är klara för West Coast Riot.
Allt hade varit frid och fröjd om inte WCR ligger mitt i peace-veckan.
Jag blev bitter.

För några veckor sen fick Dennis tag i Bruce Sprigsteen-biljetter.
Klart som korv att han ska spela i Stockholm samma dag som min kära lillebror Martin tar studenten.

Kan inga jävla artister anpassa sig efter mitt schema?
KULA!


Kommentarer
Postat av: Linda

AHHAHA JAG PISSAR PÅ DIG JAG SKA FAN PÅ SOCIAL!!

2009-02-26 @ 21:37:07
URL: http://lindabrorsson.blogg.se/
Postat av: Robin

HAHAH JAG PISSAR PÅ DIG JAG SKA FAN PÅ SOCIAL!!!

2009-02-26 @ 21:38:05
Postat av: Erik

Fuck you you fucking fuck!

2009-02-26 @ 21:45:10
URL: http://erockbastard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0