Hur va det nu?

Jag har blivit förflyttad på jobbet.
Där jag stod förut kunde jag ha ipod på medans jag jobbade, där jag är nu kan jag inte det.
Därför har jag plågas med radion och dennes värdelösa utbud i några dagar.
Så jag frågade min chef om det gick fint om jag drog ihop en playlist på ipoden för att spela i högtalarna.
Han svarade att det gick bra.
Några av låtarna jag la in på ipoden är med Eddie Vedder. När låten Hard Sun med nyss nämnda artist spelades idag så säger jag till min chef  "visst är det bra."
Han sa nej.
Brevid mig står även Mikaela och lyssnar på min och Ivers (chefen) konversation.

- Va faen, det här är ju kanon!
-Nej, inte så. Vem är det?
- Eddie Vedder.
-Hu?
- Han var med i Pearl Jam!
Jaha, svarde Iver och gick iväg...

Kvar står Mikaela och frågar:

- Pearl Jam, filmen alltså?
- Va?
- Ja, den här basketfilmen?
- Va?
- Ja, du vet, filmen med basket, Pearl Jam?
- HAHAHAHAHAHAHA, Space Jam!




                         Space Jam?                                                Pearl Jam?


Kommentarer
Postat av: Malin

äh! potäjto potato

2009-02-04 @ 18:47:59
URL: http://malinmargareta.e-blogg.se
Postat av: Anonym

jag skulle vilja se erik jobba!!! haha!

2009-02-05 @ 16:14:25
Postat av: Kim

Det finns en elak humor här, men vi är för bra för sånt Erik, så vi låter det vara osagt.

2009-02-08 @ 03:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0