My name is Erik, I live on the third floor

Gamla godingar


Fick ett infall imorses att tanka Tears don't fall med bolibompa-rockbandet Bullet for my Valentine.

Den låten är fortfarande riktigt jävla bra.

En annan snorbra låt är "Du måste finnas" med Helen Sjöholm. På allvar.




Otobak


Har nu varit snusfri i fem veckor och tre dagar.

Men vem räknar egentligen?

Borde köra klassikern: Att börja igen bara för att jag nu har bevisat för alla att jag inte är beroende.




Nervös

Det vankas fasadtvätt utanför vårat fönster just nu.
En byggnadsställning upp till tredje våning känns så jävla osafety.
Arbetarna går förbi och tittar på mig.
Tänk om dom ser mig när jag slapprunkar till Hitta Nemo.



Beslut

Jag och min Viktor har klubbat för att J.K. Rowling och Sara Palin är milf´s.

Mest Rowling och om Palin tar av sig sina brillor.

Fast egentligen vill jag nog bara åt Rowlings förmögenhet.

Har hört att man kan tjäna jävel på one-night-stands.

Videotapes is not dead.




Litteratur

Jo Nesbös böcker om antihjälten Harry Hole är något i hästväg.

Kriminallitteratur i klass med Stieg Larsson. Läs or die!




Kultur

Flogging Molly och Street Dogs på Rockefeller på fredag.

Gladpunk för hela slanten.




Kommande

Har inte uppdaterat på lite över en vecka men lugn bara lugn.

Inom kort kommer det komma ett inlägg om mitt förakt till tyskar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0