Jag ger dig kärleken för en biljett. Vol 2

Jag tycker detta är helt underbart.
För någon vecka sen var detta på aftonbladet.

Ett gäng inavlade religiösa missfoster sitter i det stora landet USA och hatar Sverige.
Kung Karl-Gustav är ond och Gud hatar Sverige, är bara en liten bit av hatkakan dom delar ut.
Men det bästa i denna artikeln tycker jag ändå är att Jonathan Phelps ( säkert både son och älskare med Baptistkyrkans ledare Fred Phelps ) säger att Sverige är ett bögland.

Bögland, smaka på ordet.
Bögland.
Jag sitter och ler när jag skriver det här.

Att så många överhuvudtaget bryr sig om att killar gillar att få kuk och att tjejer uppskattar att få smaka bäver.
Jag vill skriva om det här så mycket mer, men då kommer det bara kännas som en rip off av Magnus Betnér.
Allt det där om att det är mot naturen och alla fundamentalister.

Nu hittade jag ett klipp på youtube också.
Snälla, har ni fem minuter så ta en titt, det är verkligen.. ja, jag finner inga ord.
Ärligt talat, gubben är fan mellan 70 och döden.
Det vore löjligt simpelt att åka över till USA och sparka knäna av honom.

Hat föder hat.
Jag har en ganska enkel lösning.
Han hatar Sverige, han gjorde så jag började tycka illa om honom.
Pröjsa en resa till staterna så knäpper vi gubbfan så får vi tillbaka kärleken.
Jag ser mig lite som en fredsmäklare.  I would do anything for love.

Kommentarer
Postat av: www.nogg.se/baaby

hahaha, lätt bästa bloggen i sverige! har du något emot om jag skickar in dig till tävlingen på rix-fm, bästa bloggen i sverige? vore lätt värt!! haha. take care!

2008-11-24 @ 20:01:46
Postat av: Erik

Tack så mycket.

Skicka in du, tror dock min stjärt kommer vara söndersmiskad av 17-åriga modebloggar.

2008-11-24 @ 21:04:24
Postat av: Jonas

Jag är med Erik, låt oss skjuta den jäveln

2008-11-24 @ 23:00:10
URL: http://carnivalofsins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0