Yep

Denna veckan närmar sig sitt slut.
Veckans tema har varit mat. Imorgon bli det något nytt. Än så länge är det hemligt.
Mest för jag inte vet det själv. Förslag?

Igår var det fest. Vi besökte återigen en kareokebar. Jag ooch Quick sjöng Livin' on a prayer. återigen.
Efter ett tag på kareokebaren tyckte jag att det var dags för lite skönsång. Vad jag alltid glömmer bort när jag är dragen är att jag inte kan sjunga. Inga överraskningar igår heller.
Jag skämdes inte att ställa mig upp på scenen, med en fansskara på fyra personer (quick, robin, agnes och nån randomalkoholist) och bränna av Fall to Pieces med Velvet Revolver.

Sista matbilden kommer här. Gårdagens mat: Pasta-Pesto med knaperstekt bacon.
image21

image22

sista bon appetit-bilden.




Idag har jag bara hängt i soffan. Funkar fint för mig, inte så höga krav på söndagar.

Det här är en typisk söndagsbild.
*Keps
*Shorts
*Bar överkropp
*Tydliga tecken på bakfylla
*Mjölk/läsk för att släcka den eviga törsten
image23

För er som inte vet tatuerade jag mig i tisdags. och ja, jag vet, min mamma kommer döda mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0