Lördag

Som dropkick uttrycker det:

Yeah, thank God it's Saturday
And half my problems go away
Sure the big ones on the way
But I know how to handle them

Lugn fredag med corn flakes och film.
Därav ingen bild på min mat igår.
Men oroa er inte, ikväll blir det riktigt festmat.
Jag och Dennis ska snart ut på Karl-Johan och uppsöka nya äventyr.
Vi är båda lite småsjuka så vi får se om det blir öldrickande eller lugn hemmakväll.

Beställde biljett hem till falköping förut. Så vid halv ett-tiden nästa lördag är jag på hemmaplan igen.
Ska bli trevligt att komma hem en sväng. Vänner och famil, myspys.
Är hemma en hel vecka denna gången.

Uppdaterar er i ertermiddag med viktiga saker.

image20



Kommentarer
Postat av: Pär

Ja bakom den där skylten skulle jag inte sätt min fot...

2008-03-08 @ 13:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0