Britneys bästa vän

Detta klippet är gammalt som gatan och självklart är jag sist med att se det.
För er som inte sett det är det ett Britney Spears-fan som gråter och skriker och vill att alla ska lämna Britney ifred.
När jag och Dennis såg det undrade vi först:

Är detta på riktigt? Kan en person vara så galen?
Är det fejk så har hon blivit känd. Över tio miljoner har sett klippet.
Är det sanning, gud ja, då vet jag inte vad jag ska säga.

Sen undrade vi om det var en kille eller en tjej.

Saker som tyder på att det är en hon:
* Hon har smink.
* Hon har ljus röst.
* Om det nu är sant måste det vara en tjej. Killar gråter inte och lägger ut det på internet

Saker som tyder på att det är en han:
* Ibland ser det ut som han har mustasch.
* Han har ett väldigt aggresivt beteende.
* Han har ett mindre angenämt ordförråd som kan göra Eddie Meduza generad.



Sitter han/hon under ett täcke?

Kommentarer
Postat av: Dessner the messner

Det är en man. Han heter Chris Crocker. Han är jävligt rolig. Förstörde jag nu?

2008-03-28 @ 08:47:53
URL: http://rightbackupagain.blogg.se
Postat av: Linda

Hahahaha! Fan vad bra. Men det där är en kille, Chris Crocker.

2008-03-28 @ 08:55:53
URL: http://www.lindabrorsson.blogg.se
Postat av: Marcus

Jag är ledsen, men det där är en man med vagina. Chris Crocker.

2008-03-28 @ 10:16:23
Postat av: Dessner the messner

Dagens eko(n)...

2008-03-28 @ 23:51:49
URL: http://rightbackupagain.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0