Back in Oslo

Efter att ha tillbringat senaste åtta dagarna hemma i falköping är jag nu tillbaka i Norges kungliga huvudstad.
Filmkväll, McDonkenbesök, falköpingsfylla, familjemys, mingusfika, farmorsmiddag, skövdefylla, nostalgitimmar och besök i våran underbara källare har hunnits med.

För att undvika att göra den här bloggen till en tråkig dagbok så skriver jag bara när det är saker jag funderar på.
Just nu är det inte så mycket jag tänker på så detta blir mer eller mindre ett ganska tråkigt inlägg.

Kom hit igår, Julia mötte mig på stationen. Mysigt. Gick hem och lagade, inte helt otippat, pastapesto.
Vädret suger ju i vanlig ordning hästpenis. Mår dock inte dåligt av det. Ser mer i fram emot trevliga saker som komma skall:

* Tatueringstid den nionde april 
* Förhoppningsvis besök av familj och vänner här i Oslo.
* Garanterat besök av vänner den 17 maj.
* En resa till Hitlers hemland för att skåda fotbolls-EM, Sverige - Spanien
* Tillbringa resten av sommaren i Oslo, Kungshamn, Gotland och Falköping.
* En hel del annat som händer runt omkring som jag inte vet om än.

Har lagt in ny musik på min mp3.
Det roliga med detta är att jag har fått med en låt som jag inte hört på år och dar.
Feminister i 6-pack av Roger Bob. Besök hemsidan för att lyssna.

Nu ska jag städa och sen gå o möta min sambo Dennis.


image27
Evelina, Jag och Kim




Kommentarer
Postat av: Big D

Fina! Definitivt en av de bästa nya låtar jag fått på ett bra bra bra tag!

2008-03-24 @ 20:21:43
URL: http://rightbackupagain.blogg.se
Postat av: Kim

This I do not remember...

2008-03-25 @ 19:20:58
URL: http://kimmalmgren.blogg.se
Postat av: agnes

gamla roger bob ja! det var jag som tipsade va?:)

2008-03-27 @ 18:06:22
URL: http://agneeees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0