Att döda sig själv

Självmord.
Skära så man förblöder, hänga sig, hoppa från en bro.
Alternativen är många.
Att dricka alkohol så man dör kan man också göra. Inte vanligt, men det händer.
Jag försökte med det igår. Försöka är fel ord. Jag "höll på". Tro fan inte det är mitt fel.
Är Bogrens så jävla korkade och tar 20 pesetas för en öl så får både dom och jag räkna med napalmfylla.
Jag har en gång i tiden kunnat dricka lika mycket som jag gjorde igår och fortfarande kunnat prata.

Jag åt ganska stabilt innan, jag mår psykiskt och fysiskt bra men ändå, står jag i slutet av kvällen och skakar hand med Djävulen som är bra sugen på att värva mig till dödriket.

Napalmfylla, Falköpingsfylla, karatefylla, chewbaccafylla, grisfylla, monsterfylla, pruttfull.
Kalla det vad ni vill, det får vara nog snart.
Jag ska växa upp och bli en mogen man. Dricka rödtjut och njuta av en whiskey istället för att hårdjucka till hips don't lie.

Ja, okej. Jag vet.

Men det är fan inte kul på bogrens om man inte är dragen. Jag hade nog det roligare i skolan än vad jag har på bogrens. skitställe.

Jag saknar Julia också. På söndag åker jag till Oslo igen och då får jag träffa henne.
Fin flicka det där.

Kommentarer
Postat av: Juliiia.

Åter igen till de här med att vara 21 år gammal! Ja kunde inte heller bete mig då och hantera spriten med måtta. Men nu som 23 år gammal har man ju mognat till! Saknar dig oxå Erik, kom heeeem!

2008-03-21 @ 18:19:55
Postat av: Kim

Se det från den ljusa sidan. Du var iaf snygg medans du gjorde det.

2008-03-21 @ 23:28:22
URL: http://kimmalmgren.blogg.se
Postat av: Sofia

Jo det är ju det önskade resultatet, men vilket är viktigast? Jag måste nog säga brännan faktiskt! Läget annars? Vad händer på självaste påskafton?

2008-03-22 @ 08:51:26
URL: http://lindeer.blogg.se
Postat av: Sofia

Ok! Sen finns det ju inte så många alternativa solbränneförstörande plagg för er killar att bära upp på stranden. För tjejer finns det uj en biljon snirkelisnurkar att jäsa i. Igår var jag på maskerad i mina hemtrakter och dess lokalbefolkning. Det var mycket trevligt! Blev påskafton som du tänkt dig? Kan tänka mig att terrassen var hyffsat en kväll som denna?

2008-03-23 @ 11:42:44
URL: http://lindeer.blogg.se
Postat av: a karlsson

hahhahahaha mäktig fylla du hade iofs:)
kommer man från staden mellan bergen så kan en säga att alkohol har inga gränser

2008-04-11 @ 19:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0