Friday

I Norge behöver svenskar skattekort för att skatta rimligt.
Utan skattekort skattar man 50%.
Jag har inte fått mitt skattekort än.
Ska det behöva ta mer än tre veckor?
Jävla lönnfeta sossekärringar med mustasch och taxöron. Dom sitter säkert och skrattar glatt åt att jag är pank.

Idag när jag satt o åt kom jag på den lek jag och Lundgren lekte i ettan eller tvåan på gynmasiet.
Leken där vi skulle komma på premier leauge-lag ,och vid oavgjort, även division ett.
Lundgren smiskade upp mig i brygga och jag blev sur som stryk. 
Jag kunde verkligen inte förlora en lek som gick ut på fotboll. Fotboll har varit en stor del i mitt liv. 

En sak som också varit ett intresse länge har varit snus. Jag gillar att snusa. Snus är fint. Fint som snus. 
Jag och Carolina bestämde i tisdags att vi skulle lägga ner vårat beroende nu på måndag.
I går kom fallet, innan vi ens hade börjat, börjat sluta.  
Tanken av att sluta gjorde både mig och Carolina så sura och tvära att vi bestämde att lägga ner hela projektet.
Att sluta snusa är att bråka med kroppen.
Dessutom har det blivit ett mode att sluta snusa. En "fluga" som min far skulle sagt.
Så jag kommer kunna titulera mig som snusare ett tag till.

John är i Oslo över helgen. Han har tydligen börjat dra till med riktiga monsterfyllor.
Senast vägrade han (tydligen) att gå under en bro, för den kunde falla ihop.
John, du var inte full. Du var/är paranoid.
Får se hur det går ikväll med fröken Elgmark.
Kommer hit senare med Quick med respektive.


Mötley Crüe- Looks That Kill

                          image4

Kommentarer
Postat av: Fru Elgmark

Det stämmer bra,John vägrade gå under bron när vi skulle hem från O`Leary´s i Jönköping. Han var stupfull och var ganska säker på att det var förbjudet med vita jackor inne på Max. så är det. =)

2008-03-06 @ 18:35:44
URL: http://malinsklotter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0