När idol kom till stan

Va fan?

Eftersom jag fortfarande inte har några kanaler så får jag leva med att få se allting sist av alla.

Idol, detta program som är fruktansvärt kul de fyra-fem första programmen, när miffon som tror dom kan sjunga blir tagna ner på jorden och totalsågade.

Jag vet inte hur den nya juryn är, men ska man lita på vad aftonbladet skriver så är den en jävla light-version av förra juryn.


Förutom Claes af Geijerstam då förstås. Kommer aldrig glömma killen som kom in och sjöng saker om vad han tänkte på när han ruskade task.

Världens manligaste Claes ställer sig upp och frågar:


"Vill du ha en snyting?"


Killen svarade "nej" och gick ut.


Tänk om han hade svarat "ja."

Världens manligaste Claes ställer sig upp, staplar fram på sina pumps och slår till killen över armen med sin handväska, sen hade Claes stapplat tillbaka.


Tillbaka till fredagens-?lördagens-? idol.

Johan Palm sjöng till en tjej. Hon heter väl Isabell eller Rebecka som alla andra tjejer.

När Johan böjde sig fram och sjöng till henne började hon skrika som en stucken gris.

Efteråt när hon står "backstage" frågar en tämligen dålig reporter om hur mycket Johan betyder för henne svarar hon:


"Han betyder allt, mer än min familj."


Jag hoppas verkligen att hennes familj kastar ut henne på gatan.


Är detta verkligen framtidens stjärnor?

Ett gäng som drar lite covers, blir kända och skapar mani hos 13-åriga tjejer?

Hoppas faen inte det.

Jag kräver inte att idol ska läggas ner, jag kräver ett förbud mot alla jävla idolfjortisar.

Visst, jag hade också blivit helt mållös om jag träffade Mike Ness, Nikki Sixx, Axl Rose eller någon annan som blivit känd för dom gjort bra musik.


Nu hoppas jag verkligen det blir matförbud för denna tjejen, om så bara i en vecka, så får vi se om hon överlever på Johan Palms skiva.


Han har inte släppt någon skiva?


Oh fan.
Tacka gudarna för det.


Kommentarer
Postat av: Joakim

Tja. Jonas lillebror Joakim här. fan du har ett jävla gött skrivande. alla historier om de första fyllerna o allt. Håller med helt o hållet om Johan Palm. Fattar fan inte hur han ens kan kallas sig "artist" när han sjunger så jävla dåligt och.



Grymt o nämna Nikki också. Men den bästa låtskrivaren är Blackie Lawless, helt klart.



Hare bäst.

2008-12-10 @ 19:22:29
URL: http://www.nogg.se/JMalmstrom
Postat av: Erik

tack som fan.

Klart man nämner nikki, han har sin egen prispall.

Kan inte min WASP så bra för att uttala mig om deras musik, men dirty balls är en jävla rökare.

2008-12-10 @ 19:31:59
Postat av: Joakim

Föreslår att du köper deras bästa album: The Crimson Idol. Hela konceptet är helt genialt.

2008-12-10 @ 20:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0