Lägg dig, blunda, njut

Eddie Vedder - Society
Lars Winnerbäck m. Miss Li - Om du lämnade mig nu
Jeff Buckley - Hallelujah
Brad Paisley - Whiskey lullabies
Simon and Garfunkel - bridge over troubled water
Simon and Garfunkel - Sound of silence
Eva Cassidy - Fields of gold
U2 - With or without you
Simon and Garfunkel - The Boxer
R Kelly - The world's greatest
Elton John - Candle in the wind
Ben Harper - Burn one down

Dessa låtar är med i min "lugnmapp" på mp3n.
Dessa låtar hjälper mig att slappna av och somna.
Förvisso behöver jag inte hjälp med att somna.
Brukar vanligtvis somna i mitten av Hallelujah.
Mitt rekord slog jag i förrgår.
Då somnade jag någonstans mellan whiskey lullabies och bridge over troubled water.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0