Flytt och ovatten

Nu har det hänt saker i Oslo.
Jag har flyttat från Agnes och Robin till två jobbarkompisar. Sover på deras soffa och det funkar fin fint.
I torsdags hände något spännande med vårat vatten- det hade kommit bakterier i. På nyheterna sa dem att de kunde vara farligt.
Nu har jag hört att samma bakterier hade härjat i Bergen för sju år sedan. Sex dog och över 60000 blev sjuka, vissa lider av det än idag.
Jag drack vattnet lyckligt ovetandes om bakterierna. FAKK.
Jag mår bra iallafall..

Hur har ni det hemma? Bobban ringde förut och det var mycket trevligt att prata med honom..
Så fort jag fixat allt med min lön o saker ska jag skaffa mer pengar på telefonen och ringa er. Saknar er alla.

puss

Kommentarer
Postat av: Davitt

Heheey mate!
Afyfan, såg nåt klipp på aftonbladet om vattnet i Norge, tur att du bara bärsar!
Kyss i gouchen!

2007-10-22 @ 16:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0